thecptz Posted January 2, 2018 Posted January 2, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha 1] Mine - Taylor Swift 2] 3] 4] 5] VOTE AGAIN 6] 7] 8] 9] 10] RISK 11] RISK 12]
Icarus Posted January 2, 2018 Posted January 2, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha 1] Mine - Taylor Swift 2] Sweet Dreams - Beyonce 3] 4] 5] VOTE AGAIN 6] 7] 8] 9] 10] RISK 11] RISK 12]
LovaticSwiftie Posted January 2, 2018 Posted January 2, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha 1] Mine - Taylor Swift 2] Sweet Dreams - Beyonce 3] Mine - Taylor Swift 4] Mine - Taylor Swift 5] VOTE AGAIN 6] 7] 8] 9] 10] RISK 11] RISK 12]
Kavish Posted January 2, 2018 Posted January 2, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha 1] Mine - Taylor Swift 2] Sweet Dreams - Beyonce 3] Mine - Taylor Swift 4] Mine - Taylor Swift 5] Mine - Taylor Swift VOTE AGAIN 6] Sweet Dreams - Beyonce 7] 8] 9] 10] RISK 11] RISK 12]
LovaticSwiftie Posted January 2, 2018 Posted January 2, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Sweet Dreams - Beyonce Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha 1] Mine - Taylor Swift 2] Sweet Dreams - Beyonce 3] Mine - Taylor Swift 4] Mine - Taylor Swift 5] Mine - Taylor Swift VOTE AGAIN 6] Sweet Dreams - Beyonce 7] Sweet Dreams - Beyonce 8] 9] 10] RISK 11] RISK 12]
mike3009 Posted January 2, 2018 Posted January 2, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Sweet Dreams - Beyonce Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha 1] Mine - Taylor Swift 2] Sweet Dreams - Beyonce 3] Mine - Taylor Swift 4] Mine - Taylor Swift 5] Mine - Taylor Swift VOTE AGAIN 6] Sweet Dreams - Beyonce 7] Sweet Dreams - Beyonce 8] Tik Tok - Ke$ha 9] 10] RISK 11] RISK 12]
thecptz Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Sweet Dreams - Beyonce Tik Tok - Ke$ha Tik Tok - Ke$ha 1] Mine - Taylor Swift 2] Sweet Dreams - Beyonce 3] Mine - Taylor Swift 4] Mine - Taylor Swift 5] Mine - Taylor Swift VOTE AGAIN 6] Sweet Dreams - Beyonce 7] Sweet Dreams - Beyonce 8] Tik Tok - Ke$ha 9] Tik Tok - Ke$ha 10] RISK 11] RISK 12]
Wes Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. 1] Mine - Taylor Swift 2] Sweet Dreams - Beyonce 3] Mine - Taylor Swift 4] Mine - Taylor Swift 5] Mine - Taylor Swift VOTE AGAIN 6] Sweet Dreams - Beyonce 7] Sweet Dreams - Beyonce 8] Tik Tok - Ke$ha 9] Tik Tok - Ke$ha 10] Sweet Dreams - Beyonce RISK 11] Tik Tok - Ke$ha RISK 12] Tik Tok - Ke$ha
TayRianaPH Posted January 3, 2018 Author Posted January 3, 2018 Edition 7 2010 Year-ender Top 20 ROUND 19 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce 1] 2] 3] 4] 5] 6] 7] VOTE AGAIN 8] 9] 10] 11] 12] 13] OFF 14] R1: Empire State of Mind - Jay-Z ft. Alicia Keys R2: Airplanes - BoB ft. Hailey Williams R3: California Gurls - Katy Perry ft. Snoop Dogg R4: Love The Way You Lie - Rihanna ft. Eminem R5: Just The Way You Are - Bruno Mars R6: Rude Boy - Rihanna R7: Party in the USA - Miley Cyrus R8: Telephone - Lady Gaga ft. Beyonce R9: Teenage Dream - Katy Perry R10: Fireflies - Owl City R11: Bad Romance - Lady Gaga R12: If I Had You - Adam Lambert R13: Already Gone - Kelly Clarkson R14: The Only Exception - Paramore R15: I Gotta Feeling - Black Eyed Peas R16: Hey Soul Sister - Train R17: Need You Now - Lady Antebellum R18: Tik Tok - Ke$ha Spoiler @K$Ellie @lhdang2000 @thecptz @Quaithe @MusicLoverDude @LovaticSwiftie @Oxygen @Spider. @potent @Losing my ground @mike3009 @Icarus @Unoriginal @atishvaze @legendaya_SSLP @peterstyles13 @alexanderao @Legend E @Gifted @MANUELF
Wes Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 ROUND 19 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce 1] Sweet Dreams - Beyonce 2] 3] 4] 5] 6] 7] VOTE AGAIN 8] 9] 10] 11] 12] 13] OFF 14]
thecptz Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce 1] Sweet Dreams - Beyonce 2] Mine - Taylor Swift 3] 4] 5] 6] 7] VOTE AGAIN 8] 9] 10] 11] 12] 13] OFF 14]
Icarus Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce 1] Sweet Dreams - Beyonce 2] Mine - Taylor Swift 3] Sweet Dreams - Beyonce 4] 5] 6] 7] VOTE AGAIN 8] 9] 10] 11] 12] 13] OFF 14]
Kavish Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce 1] Sweet Dreams - Beyonce 2] Mine - Taylor Swift 3] Sweet Dreams - Beyonce 4] Mine - Taylor Swift 5] 6] 7] VOTE AGAIN 8] 9] 10] 11] 12] 13] OFF 14]
Kavish Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce 1] Sweet Dreams - Beyonce 2] Mine - Taylor Swift 3] Sweet Dreams - Beyonce 4] Mine - Taylor Swift 5] Mine - Taylor Swift 6] 7] VOTE AGAIN 8] 9] 10] 11] 12] 13] OFF 14]
LovaticSwiftie Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce 1] Sweet Dreams - Beyonce 2] Mine - Taylor Swift 3] Sweet Dreams - Beyonce 4] Mine - Taylor Swift 5] Mine - Taylor Swift 6] Mine - Taylor Swift 7] VOTE AGAIN 8] 9] 10] 11] 12] 13] OFF 14]
TayRianaPH Posted January 3, 2018 Author Posted January 3, 2018 The 2017 set is ready! Spoiler @K$Ellie @lhdang2000 @thecptz @Quaithe @MusicLoverDude @LovaticSwiftie @Oxygen @Spider. @potent @Losing my ground @mike3009 @Icarus @Unoriginal @atishvaze @legendaya_SSLP @peterstyles13 @alexanderao @Legend E @Gifted @MANUELF
MusicLoverDude Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce 1] Sweet Dreams - Beyonce 2] Mine - Taylor Swift 3] Sweet Dreams - Beyonce 4] Mine - Taylor Swift 5] Mine - Taylor Swift 6] Mine - Taylor Swift 7] Sweet Dreams - Beyonce VOTE AGAIN 8] Sweet Dreams - Beyonce 9] 10] 11] 12] 13] OFF 14]
thecptz Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce 1] Sweet Dreams - Beyonce 2] Mine - Taylor Swift 3] Sweet Dreams - Beyonce 4] Mine - Taylor Swift 5] Mine - Taylor Swift 6] Mine - Taylor Swift 7] Sweet Dreams - Beyonce VOTE AGAIN 8] Sweet Dreams - Beyonce 9] Mine - Taylor Swift 10] Mine - Taylor Swift 11] 12] 13] OFF 14]
Icarus Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Mine - Taylor Swift Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce 1] Sweet Dreams - Beyonce 2] Mine - Taylor Swift 3] Sweet Dreams - Beyonce 4] Mine - Taylor Swift 5] Mine - Taylor Swift 6] Mine - Taylor Swift 7] Sweet Dreams - Beyonce VOTE AGAIN 8] Sweet Dreams - Beyonce 9] Mine - Taylor Swift 10] Mine - Taylor Swift 11] Sweet Dreams - Beyonce 12] 13] OFF 14]
mike3009 Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Rules (Do not erase) Save 1 song. You can vote one more time after the VOTE AGAIN sign. Sweet Dreams - Beyonce Sweet Dreams - Beyonce 1] Sweet Dreams - Beyonce 2] Mine - Taylor Swift 3] Sweet Dreams - Beyonce 4] Mine - Taylor Swift 5] Mine - Taylor Swift 6] Mine - Taylor Swift 7] Sweet Dreams - Beyonce VOTE AGAIN 8] Sweet Dreams - Beyonce 9] Mine - Taylor Swift 10] Mine - Taylor Swift 11] Sweet Dreams - Beyonce 12] Mine - Taylor Swift 13] OFF 14] On 12/7/2017 at 4:06 AM, Inner Insanity said: Just coming to leave a prediction that Mine will win. Someone let me know how I did.
Recommended Posts