oneoftheboys Posted September 11 Posted September 11 Oh the smash "I'm His, He's Mine" is. Also, the way lyrics fits for the girls and for the gays too. Oh Katy mastermind comeback! 1 1
FabForAThrowback Posted September 11 Posted September 11 The song will reportedly be performed tonight!!! I keep winning 1
Lil Mistee Posted September 11 Posted September 11 Her set list is weird I would've done teenage dream Cali girls (or I kissed a girl if she's trying to show her diff eras) lifetimes (break) firework (again, or roar if she's trying to show her different eras) and then her new song to end on something fresh. But she's a flop now so who cares 2
Femininomenon Posted September 11 Posted September 11 3 minutes ago, Lil Mistee said: Her set list is weird I would've done teenage dream Cali girls (or I kissed a girl if she's trying to show her diff eras) lifetimes (break) firework (again, or roar if she's trying to show her different eras) and then her new song to end on something fresh. But she's a flop now so who cares What's the set list?
KatyPrismSpirit Posted September 11 Posted September 11 This will EAT live and its a huge moment for Doechii. 1 1
Lil Mistee Posted September 11 Posted September 11 7 minutes ago, Femininomenon said: What's the set list? Oh maybe Twitter lied to me but apparently it's e.t. Im his he's mine i kissed a girl firework lifetimes
ImpressMeMuch Posted September 11 Posted September 11 1 minute ago, Lil Mistee said: Oh maybe Twitter lied to me but apparently it's e.t. Im his he's mine i kissed a girl firework lifetimes I bet WW would have been removed off the album if they weren't already printed 1
Femininomenon Posted September 11 Posted September 11 5 minutes ago, Lil Mistee said: Oh maybe Twitter lied to me but apparently it's e.t. Im his he's mine i kissed a girl firework lifetimes Yeah, apparently there was live stream of her rehearsal and she performed those songs
Lil Mistee Posted September 11 Posted September 11 Just seems like a really random set list like mama why et? Why your new single second? Why I kissed a girl right before firework mess
oneoftheboys Posted September 11 Posted September 11 Better she decided to sing I'm His He's Mine for a reason... and for a reason I mean Capitol investing on this song with huge playlists friday or it will only a waste in her 10 minutes performance
Katy.Kat.23 Posted September 11 Posted September 11 (edited) Not gonna lie if we didn't get a snippet already, hearing that sample in the video preview would've gotten me really hyped Edited September 11 by Katy.Kat.23 2
skwonderfactory Posted September 12 Posted September 12 Doechii's verse >>>> This is a damn bop!!! I know the full song will just slay 3
FabForAThrowback Posted September 12 Posted September 12 Doechii is perfect for this song! I'm super excited, more then I already was 1
Lady Claire Posted September 12 Posted September 12 Sounds very cute, i like it. Might be my favorite out of the singles 1
Rihanna9 Posted September 12 Posted September 12 Does anyone know at what time this is coming Friday? 12am?
Magno Posted September 12 Posted September 12 I hope they put it in Today's Top Hits Top 10, at least a try
Danny1021 Posted September 12 Posted September 12 10 hours ago, Cloudy said: Sounds ******* awful. I just can't understand how HE gave her this and she took it thinking this would be a banger Hey he gave her teenage dream & that's a classic album with hits . So i don't get why u act like he only gives her garbage, 2
Recommended Posts