thecptz Posted June 24, 2019 Author Posted June 24, 2019 Jessie Reyez - Figures Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Wes - mine Psycho - heart to break Hikari - raw rooby.booby - freaky money MLD - on my way Kavish - sink in Invisibility - make me feel ____________________________________________ 1 - IMMUNE: Amy Shark - Sink In 2 Kacey Musgraves - Butterflies 3 Janelle Monáe - Make Me Feel 4 Taylor Swift - Delicate 5 - IMMUNITY: Shawn Mendes - Lost in Japan 6 Lea Michele - On My Way 7 Camila Cabello - Never Be the Same 8 Bazzi - Mine VOTE AGAIN 9 Kim Petras - Heart to Break 10 Sigrid - Raw 11 RuPaul - Freaky Money (feat. Big Freedia) 12 - ELIMINATED:
thecptz Posted June 24, 2019 Author Posted June 24, 2019 MARCH 2018 ROUND 5 Amy Shark - Sink In Bazzi - Mine Camila Cabello - Never Be the Same Janelle Monáe - Make Me Feel Kacey Musgraves - Butterflies Kim Petras - Heart to Break Lea Michele - On My Way RuPaul - Freaky Money (feat. Big Freedia) Sigrid - Raw Taylor Swift - Delicate Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Hikari - raw rooby.booby - make me feel Kavish - delicate Wes - lost in japan Psycho - freaky money lhdang2000 - never be the same MLD - heart to break ____________________________________________ 1 - IMMUNE: Shawn Mendes - Lost in Japan 2 3 - IMMUNITY: 4 5 6 7 8 VOTE AGAIN 9 10 11 - ELIMINATED: Eliminated 12. Jessie Reyez - Figures 13. Deborah Cox - Nobody's Supposed to Be Here (Dance Mix) 14. No Frills Twins - Lonely With You 15. RuPaul - SITTING ON A SECRET Spoiler @Psycho @Wes @Moonlightbae @rooby.booby @LiIac @MusicLoverDude @Invisibility @Yvess @Kavish @lhdang2000 @potent @Alena @K$Ellie @UFO
rooby.booby Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 Amy Shark - Sink In Bazzi - Mine Camila Cabello - Never Be the Same Janelle Monáe - Make Me Feel Lea Michele - On My Way RuPaul - Freaky Money (feat. Big Freedia) Sigrid - Raw Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Hikari - raw rooby.booby - make me feel Kavish - delicate Wes - lost in japan Psycho - freaky money lhdang2000 - never be the same MLD - heart to break ____________________________________________ 1 - IMMUNE: Shawn Mendes - Lost in Japan 2 Kim Petras - Heart to Break 3 - IMMUNITY: Kacey Musgraves - Butterflies 4 Taylor Swift - Delicate 5 6 7 8 VOTE AGAIN 9 10 11 - ELIMINATED:
lhdang2000 Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 Amy Shark - Sink In RuPaul - Freaky Money (feat. Big Freedia) Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Hikari - raw rooby.booby - make me feel Kavish - delicate Wes - lost in japan Psycho - freaky money lhdang2000 - never be the same MLD - heart to break ____________________________________________ 1 - IMMUNE: Shawn Mendes - Lost in Japan 2 Kim Petras - Heart to Break 3 - IMMUNITY: Kacey Musgraves - Butterflies 4 Taylor Swift - Delicate 5 Lea Michele - On My Way 6 Bazzi - Mine 7 Janelle Monáe - Make Me Feel 8 Sigrid - Raw VOTE AGAIN 9 Camila Cabello - Never Be the Same 10 11 - ELIMINATED:
rooby.booby Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Hikari - raw rooby.booby - make me feel Kavish - delicate Wes - lost in japan Psycho - freaky money lhdang2000 - never be the same MLD - heart to break ____________________________________________ 1 - IMMUNE: Shawn Mendes - Lost in Japan 2 Kim Petras - Heart to Break 3 - IMMUNITY: Kacey Musgraves - Butterflies 4 Taylor Swift - Delicate 5 Lea Michele - On My Way 6 Bazzi - Mine 7 Janelle Monáe - Make Me Feel 8 Sigrid - Raw VOTE AGAIN 9 Camila Cabello - Never Be the Same 10 Amy Shark - Sink In 11 - ELIMINATED: RuPaul - Freaky Money (feat. Big Freedia) @thecptz
thecptz Posted June 24, 2019 Author Posted June 24, 2019 MARCH 2018 ROUND 6 Amy Shark - Sink In Bazzi - Mine Camila Cabello - Never Be the Same Janelle Monáe - Make Me Feel Kim Petras - Heart to Break Lea Michele - On My Way Shawn Mendes - Lost in Japan Sigrid - Raw Taylor Swift - Delicate Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Psycho - heart to break Hikari - butterflies rooby.booby - sink in MLD - on my way Loghen - mine Wes - make me feel lhdang2000 - never be the same ____________________________________________ 1 - IMMUNE: Kacey Musgraves - Butterflies 2 3 4 5 6 7 8 9 10 - ELIMINATED: Eliminated 11. RuPaul - Freaky Money (feat. Big Freedia) 12. Jessie Reyez - Figures 13. Deborah Cox - Nobody's Supposed to Be Here (Dance Mix) 14. No Frills Twins - Lonely With You 15. RuPaul - SITTING ON A SECRET Spoiler @Psycho @Wes @Moonlightbae @rooby.booby @LiIac @MusicLoverDude @Invisibility @Yvess @Kavish @lhdang2000 @potent @Alena @K$Ellie @UFO
UFO Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 Amy Shark - Sink In Bazzi - Mine Janelle Monáe - Make Me Feel Lea Michele - On My Way Sigrid - Raw Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Psycho - heart to break Hikari - butterflies rooby.booby - sink in MLD - on my way Loghen - mine Wes - make me feel lhdang2000 - never be the same ____________________________________________ 1 - IMMUNE: Kacey Musgraves - Butterflies 2 Shawn Mendes - Lost in Japan 3 Taylor Swift - Delicate 4 Camila Cabello - Never Be the Same 5 Kim Petras - Heart to Break 6 7 8 9 10 - ELIMINATED:
lhdang2000 Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 Amy Shark - Sink In Bazzi - Mine Lea Michele - On My Way Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Psycho - heart to break Hikari - butterflies rooby.booby - sink in MLD - on my way Loghen - mine Wes - make me feel lhdang2000 - never be the same ____________________________________________ 1 - IMMUNE: Kacey Musgraves - Butterflies 2 Shawn Mendes - Lost in Japan 3 Taylor Swift - Delicate 4 Camila Cabello - Never Be the Same 5 Kim Petras - Heart to Break 6 Sigrid - Raw 7 Janelle Monáe - Make Me Feel 8 9 10 - ELIMINATED:
thecptz Posted June 24, 2019 Author Posted June 24, 2019 Amy Shark - Sink In Bazzi - Mine Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Psycho - heart to break Hikari - butterflies rooby.booby - sink in MLD - on my way Loghen - mine Wes - make me feel lhdang2000 - never be the same ____________________________________________ 1 - IMMUNE: Kacey Musgraves - Butterflies 2 Shawn Mendes - Lost in Japan 3 Taylor Swift - Delicate 4 Camila Cabello - Never Be the Same 5 Kim Petras - Heart to Break 6 Sigrid - Raw 7 Janelle Monáe - Make Me Feel 8 Lea Michele - On My Way 9 10 - ELIMINATED:
thecptz Posted June 25, 2019 Author Posted June 25, 2019 MARCH 2018 ROUND 7 Amy Shark - Sink In Camila Cabello - Never Be the Same Janelle Monáe - Make Me Feel Kacey Musgraves - Butterflies Kim Petras - Heart to Break Lea Michele - On My Way Shawn Mendes - Lost in Japan Sigrid - Raw Taylor Swift - Delicate Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Wes - lost in japan Psycho - delicate rooby.booby - never be the same UFO - heart to break Hikari - raw lhdang2000 - make me feel thecptz - on my way K$Ellie - sink in ____________________________________________ 1 2 3 4 5 6 - BOTTOM 2: 7 8 9 - BOTTOM 2: Eliminated 10. Bazzi - Mine 11. RuPaul - Freaky Money (feat. Big Freedia) 12. Jessie Reyez - Figures 13. Deborah Cox - Nobody's Supposed to Be Here (Dance Mix) 14. No Frills Twins - Lonely With You 15. RuPaul - SITTING ON A SECRET Spoiler @Psycho @Wes @Moonlightbae @rooby.booby @LiIac @MusicLoverDude @Invisibility @Yvess @Kavish @lhdang2000 @potent @Alena @K$Ellie @UFO
UFO Posted June 25, 2019 Posted June 25, 2019 Amy Shark - Sink In Camila Cabello - Never Be the Same Janelle Monáe - Make Me Feel Kacey Musgraves - Butterflies Kim Petras - Heart to Break Lea Michele - On My Way Sigrid - Raw Taylor Swift - Delicate Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Wes - lost in japan Psycho - delicate rooby.booby - never be the same UFO - heart to break Hikari - raw lhdang2000 - make me feel thecptz - on my way K$Ellie - sink in ____________________________________________ 1 Shawn Mendes - Lost in Japan 2 3 4 5 6 - BOTTOM 2: 7 8 9 - BOTTOM 2:
lhdang2000 Posted June 25, 2019 Posted June 25, 2019 Amy Shark - Sink In Kim Petras - Heart to Break Sigrid - Raw Taylor Swift - Delicate Rules (Do not erase) - Save one song - Save another song after VOTE AGAIN sign - The LAST song you SAVED can't be the FIRST song you save THIS round Wes - lost in japan Psycho - delicate rooby.booby - never be the same UFO - heart to break Hikari - raw lhdang2000 - make me feel thecptz - on my way K$Ellie - sink in ____________________________________________ 1 Shawn Mendes - Lost in Japan 2 Lea Michele - On My Way 3 Janelle Monáe - Make Me Feel 4 Kacey Musgraves - Butterflies 5 Camila Cabello - Never Be the Same 6 - BOTTOM 2: 7 8 9 - BOTTOM 2:
Recommended Posts