punisher Posted November 25 Posted November 25 OFF 3: - Addison Rae – "Diet Pepsi" - Madison Beer – "Make You Mine" - Dua Lipa – "Illusion" SAVE 2: - Chappell Roan – "Good Luck, Babe!" - Megan Thee Stallion – "HISS"
Dua_Lipa Posted November 25 Posted November 25 save Dua Lipa – "Houdini" Dua Lipa – "Training Season" off Sabrina Carpenter – "Espresso" Sabrina Carpenter – "Taste" Chappell Roan – "Good Luck, Babe!"
Gelato Posted November 25 Posted November 25 OFF - Ariana Grande – "Yes, And?" - Madison Beer – "Make You Mine" - Sabrina Carpenter – "Taste" SAVE - Addison Rae – "Diet Pepsi" - Olivia Rodrigo – "Obsessed"
Harmonizer Posted November 25 Posted November 25 SAVE - Jade – "Angel Of My Dreams" - Megan Thee Stallion – "HISS" OFF - Ariana Grande – "The Boy Is Mine" - Billie Eilish – "CHIHIRO" - Olivia Rodrigo – "Obsessed"
kandicha Posted November 25 Posted November 25 OFF: - Ariana Grande – "Yes, And?" - Dua Lipa – "Training Season" - Sabrina Carpenter – "Taste" SAVE: - Addison Rae – "Diet Pepsi" - Madison Beer – "Make You Mine"
Terylee Posted November 25 Posted November 25 Save - Ariana Grande – "We Can't Be Friends (Wait For Your Love)" - Jade – "Angel Of My Dreams" Off - Chappell Roan – "Good Luck, Babe!" - Megan Thee Stallion – "HISS" - Madison Beer – "Make You Mine"
whatyouwant_ Posted November 25 Posted November 25 SAVE Billie Eilish – "CHIHIRO" Billie Eilish – "Birds Of a Feather" OFF Jade – "Angel Of My Dreams" Sabrina Carpenter – "Taste" Ariana Grande – "Yes, And?"
psychodiva336 Posted November 25 Posted November 25 SAVE - Ariana Grande – "The Boy Is Mine" - Madison Beer – "Make You Mine" OFF - Chappell Roan – "Good Luck, Babe!" - Charli XCX– "360" - Sabrina Carpenter – "Espresso"
MetropoliMusical Posted November 25 Posted November 25 Off 3: - Addison Rae – "Diet Pepsi" - Jade – "Angel Of My Dreams" - Charli XCX– "Apple" Save 2: - Ariana Grande – "Yes, And?" - Olivia Rodrigo – "Obsessed"
skeeyee Posted November 25 Posted November 25 OUT 3: - Olivia Rodrigo – "Obsessed" - Sabrina Carpenter – "Espresso" - Sabrina Carpenter – "Taste" Save 2: - Megan Thee Stallion – "HISS" - Jade – "Angel Of My Dreams"
Illyboy Posted November 25 Posted November 25 (edited) SAVE: - Addison Rae – "Diet Pepsi" - Madison Beer – "Make You Mine" OFF: - Olivia Rodrigo – "Obsessed" -- Charli XCX– "Apple" - Dua Lipa – "Training Season" Edited November 25 by Illyboy
djcalpal Posted November 25 Posted November 25 SAVE Angel of My Dreams Good Luck Babe OFF HISS CHIHERO Obsessed
Kool_Aid_King Posted November 25 Posted November 25 Save: Hiss The Boy Is Mine OFF: Make You Mine Diet Pepsi Girl, So Confusing
SimSim Posted November 25 Posted November 25 Off - Addison Rae – "Diet Pepsi" - Jade – "Angel Of My Dreams" - Tyla – "Water" Save - Chappell Roan - "Good Luck, Babe!" - Charli XCX– "Apple
Maroonx Posted November 25 Posted November 25 OFF - Ariana Grande – "Yes, And?" - Ariana Grande - "The Boy is Mine" - Olivia Rodrigo – "Obsessed" SAVE - Addison Rae – "Diet Pepsi" - Madison Beer – "Make You Mine"
Rabbit Posted November 26 Posted November 26 save ariana grande - yes, and? sabrina carpenter - taste off olivia rodrigo - obsessed charli xcx - apple sabrina carpenter - espresso
Mr. Duff Posted November 26 Posted November 26 These results HOTTOGO and Water are top ten material. OFF Diet Pepsi Yes And Guess SAVE Obsessed Houdini
Jolin Tsai Posted November 26 Posted November 26 SAVE - Jade – "Angel Of My Dreams" - Dua Lipa – "Illusion" OFF - Dua Lipa – "Training Season" - Billie Eilish – "CHIHIRO" - Olivia Rodrigo – "Obsessed"
lipes Posted November 26 Posted November 26 SAVE - Sabrina Carpenter – "Taste" - Tinashe – "Nasty" OFF - Billie Eilish – "CHIHIRO" - Madison Beer – "Make You Mine" - Olivia Rodrigo – "Obsessed"
Papi Juancho Posted November 27 Posted November 27 Save - Ariana Grande – "Yes, And?" - Dua Lipa – "Training Season" Off - Charli XCX– "Apple" - Charli XCX ft. Billie Eilish – "Guess" - Sabrina Carpenter – "Taste"
dooart Posted November 27 Posted November 27 SAVE - Megan Thee Stallion – "HISS" - Chappell Roan – "Good Luck, Babe!" OFF - Ariana Grande – "Yes, And?" - Dua Lipa – "Illusion" - Madison Beer – "Make You Mine"
Norte Posted November 27 Posted November 27 OFF Ariana Grande – "The Boy Is Mine" Jade – "Angel Of My Dreams" Madison Beer – "Make You Mine" SAVE Dua Lipa – "Houdini" Dua Lipa – "Illusion"
gatito Posted November 27 Posted November 27 SAVE - Ariana Grande – "Yes, And?" - Ariana Grande – "The Boy Is Mine" OFF - Charli XCX ft. Billie Eilish – "Guess" - Dua Lipa – "Training Season" - Madison Beer – "Make You Mine"
RoseBud Posted November 27 Posted November 27 On 11/25/2024 at 4:41 PM, Mr. Duff said: These results HOTTOGO and Water are top ten material. OFF Diet Pepsi Yes And Guess SAVE Obsessed Houdini Water should still be here since Espresso had the same number of strikes as Tyla last round but stayed.
RoseBud Posted November 27 Posted November 27 SAVE - Ariana Grande – "Yes, And?" - Dua Lipa – "Training Season" OFF - Charli XCX ft. Billie Eilish – "Guess" - Billie Eilish – "CHIHIRO" - Billie Eilish - "Guess"
Recommended Posts