roman19911 Posted November 13 Posted November 13 Red Wine Supernova Kind of shocked at Sabrina losing 2 songs, but I am not disappointed Exes still the only remaining song I don't like, it really needs to go SAVE - Chappell Roan – "Good Luck, Babe!" - Charli XCX ft. Lorde – "Girl, So Confusing" - Charli XCX ft. Billie Eilish – "Guess" OUT - Tate McRae – "Exes" - Madison Beer – "Make You Mine" - Tate McRae – "I'ts Ok, I'm Ok" - Tate McRae – "Run For The Hills"
psychodiva336 Posted November 13 Posted November 13 OFF - Addison Rae – "Diet Pepsi" - Charli XCX– "Von Dutch" - Charli XCX– "360" - Chappell Roan – "Hot To Go!" SAVE - Ariana Grande – "The Boy Is Mine" - Madison Beer – "Make You Mine" - Beyonce – "Texas Hold 'Em"
Julia Fox Posted November 13 Posted November 13 SAVE Espresso Taste 360 OFF Obsessed yes, and? Exes It's Ok I'm OK
AshleyLovescats887 Posted November 13 Posted November 13 SAVE Halsey - 'Ego' Ariana Grande - 'the boy is mine' Ariana Grande - 'yes, and?' OFF Tyla - 'Water' Beyoncé - 'TEXAS HOLD' EM' Keaha - 'Joyride' Jade - 'Angel Of My Dreams'
Dua_Lipa Posted November 13 Posted November 13 save Dua Lipa – "Houdini" Dua Lipa – "Training Season" Dua Lipa – "Illusion" off Sabrina Carpenter – "Espresso" Sabrina Carpenter – "Taste" Тate McRae – "Exes" Tate McRae – "I'ts Ok, I'm Ok"
lipes Posted November 13 Posted November 13 SAVE - Sabrina Carpenter – "Taste" - Tinashe – "Nasty" - Tyla – "Water" OFF - Billie Eilish – "Lunch" - Madison Beer – "Make You Mine" - Olivia Rodrigo – "Obsessed" - SZA - "Saturn"
KevinDG Posted November 13 Posted November 13 SAVE - Chappell Roan – "Good Luck, Babe!" - Dua Lipa – "Training Season" - Kesha – "Joyride" OFF - Beyonce – "Texas Hold 'Em" - Chappell Roan – "Hot To Go!" - Megan Thee Stallion – "HISS" - SZA - "Saturn"
kandicha Posted November 13 Posted November 13 (edited) OFF: - Charli XCX– "Von Dutch" - Kesha – "Joyride" - Sabrina Carpenter – "Espresso" - Tate McRae – "Run For The Hills" SAVE: - Billie Eilish – "Lunch" - Madison Beer – "Make You Mine" - SZA - "Saturn" Edited November 13 by kandicha
Rabbit Posted November 13 Posted November 13 off kesha - joyride olivia rodirgo - obsessed sza - saturn tate mcrae - run for the hills save sabrina carpenter - taste ariana grande - yes, and? beyonce - texas hold em
gatito Posted November 13 Posted November 13 SAVE - Ariana Grande – "Yes, And?" - Chappell Roan – "Hot To Go!" - Olivia Rodrigo – "Obsessed" OFF - Kesha – "Joyride" - Sabrina Carpenter – "Espresso" - Tate McRae – "Exes" - Tate McRae – "I'ts Ok, I'm Ok"
dooart Posted November 14 Posted November 14 SAVE - Ariana Grande – "We Can't Be Friends (Wait For Your Love)" - Chappell Roan – "Good Luck, Babe!" - Megan Thee Stallion – "HISS" OFF - Tate McRae – "Exes" - Tate McRae – "Run For The Hills" - Tate McRae – "I'ts Ok, I'm Ok" - Ariana Grande – "Yes, And?"
Jolin Tsai Posted November 14 Posted November 14 SAVE Jade – "Angel Of My Dreams" Madison Beer – "Make You Mine" Tate McRae – "It's Ok, I'm Ok" OFF Kesha – "Joyride" Charli XCX– "Von Dutch" Olivia Rodrigo – "Obsessed" Dua Lipa – "Training Season"
Luckitty Posted November 14 Posted November 14 Save - Chappell Roan – "Hot To Go!" - Chappell Roan – "Good Luck, Babe!" - Jade – "Angel Of My Dreams" Off - Sabrina Carpenter – "Espresso" - Sabrina Carpenter – "Taste" - Madison Beer – "Make You Mine" - Charli XCX– "Von Dutch"
livelikemusic Posted November 14 Posted November 14 Safe Jade, "Angel of My Dreams" Dua Lipa, "Training Season" Sabrina Carpenter, "Taste" Off Halsey, "Ego" Kesha, "Joyride" Megan Thee Stallion, "HISS" Olivia Rodrigo, "Obsessed"
TalkThatRihanna Posted November 14 Posted November 14 OFF Yes And Angel of my Dreams HISS Illusion SAVE Diet Pepsi Saturn Exes
legendlavigne Posted November 14 Posted November 14 OFF: - Beyonce – "Texas Hold 'Em" - Ariana Grande – "The Boy Is Mine" - Billie Eilish – "CHIHIRO" - Dua Lipa – "Training Season" SAVE: - Addison Rae – "Diet Pepsi" - Madison Beer – "Make You Mine" - Kesha – "Joyride"
djcalpal Posted November 14 Posted November 14 OFF Halsey – "Ego" Beyonce – "Texas Hold 'Em" Billie Eilish – "CHIHIRO" SZA - "Saturn" SAVE Chappell Roan – "Good Luck, Babe!" Tate McRae – "Run For The Hills" Jade – "Angel Of My Dreams"
Kavish Posted November 14 Posted November 14 SAVE - Billie Eilish – "Birds Of a Feather" - Charli XCX– "360" - Megan Thee Stallion – "HISS" OFF - Ariana Grande – "Yes, And?" - Dua Lipa – "Illusion" - Olivia Rodrigo – "Obsessed" - Tate McRae – "I'ts Ok, I'm Ok"
Terylee Posted November 14 Posted November 14 Save - Ariana Grande – "We Can't Be Friends (Wait For Your Love)" - Charli XCX– "360" - Jade – "Angel Of My Dreams" Off - Chappell Roan – "Good Luck, Babe!" - Halsey – "Ego" - Kesha – "Joyride" - Tate McRae – "It's Ok, I'm Ok"
Raphy23 Posted November 15 Posted November 15 Off: Yes And? Nasty Training Season Houdini save: exes run for the hills its ok I'm ok
Papi Juancho Posted November 15 Posted November 15 Save - Tate McRae – "Exes" - Tate McRae – "Run For The Hills" - Tate McRae – "I'ts Ok, I'm Ok" Off - Charli XCX– "Apple" - Charli XCX– "Von Dutch" - Charli XCX– "360" - Charli XCX ft. Lorde – "Girl, So Confusing"
Kayseri Mantisi Posted November 15 Posted November 15 (edited) SAVE Charli XCX & Lorde – "Girl, So Confusing" OFF Tate McRae – "Exes" Tate McRae – "Run For The Hills" Tate McRae – "I'ts Ok, I'm Ok" Edited November 15 by Kayseri Mantisi
MusicLoverDude Posted November 15 Posted November 15 Feather and Red Wine Supernova leaving before Tate McRae's mediocre songs SAVE: Make You Mine Espresso Taste OFF: Exes Run For the Hills Diet Pepsi it's ok i'm ok 1
ReachOut Posted November 15 Posted November 15 SAVE - Dua Lipa – "Houdini" - Dua Lipa – "Training Season" - Dua Lipa – "Illusion" OFF - Charli XCX– "Apple" - Madison Beer – "Make You Mine" - Megan Thee Stallion – "HISS" - Olivia Rodrigo – "Obsessed"
Sad Serenade Posted Friday at 03:12 PM Posted Friday at 03:12 PM Save (3) Addison Rae - Diet Pepsi Sabrina Carpenter - Espresso Sabrina Carpenter - Taste Off (4) Ariana Grande - Yes, And? Ariana Grande - The Boy Is Mine Megan Thee Stallion - HISS Tinashe - Nasty
Recommended Posts