Jump to content

Sabrina Carpenter - The Short N' Sweet Tour


kyliefever2002

Recommended Posts

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Walk_Away21

    30

  • Julia Fox

    11

  • LikeAChampion

    8

  • Rotunda

    7

Come to Brazil!!!! 

Link to comment
Share on other sites

Can she fill arenas? I'll be attending. But I think Olivia had the smartest approach of the new girls by channeling her massive demand into small venues and establishing herself as a high-demand act. 

  • Thanks 2
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

already called that this tour would be arenas, she'll sell em out too.

 

Gag at Amaarae opening for her tho, very deserved :clap3:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lmao who are the opening peeps? s:wan:

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Kylizzle said:

Can she fill arenas? I'll be attending. But I think Olivia had the smartest approach of the new girls by channeling her massive demand into small venues and establishing herself as a high-demand act. 

She's been selling out smaller venues for almost 10 years now. I think she's more than ready for arenas now. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

hmmm interesting move but isnt too much of risk?

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Kylizzle said:

Can she fill arenas? I'll be attending. But I think Olivia had the smartest approach of the new girls by channeling her massive demand into small venues and establishing herself as a high-demand act. 

She's already had smaller tours. She absolutely can do arenas in this current touring market when she has a hold on gen z

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

:clap3:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

um europe dates to  follow I guess?

Link to comment
Share on other sites

it will be a bloodbath at msg

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Brikenbur said:

Lmao who are the opening peeps? s:wan:

Get into Amaraae. Fountain Baby is one of the best albums of the decade so far.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

She will sell out those arena shows. On top of her existing base, she earned a lot of new fans, especially those that saw her lives during the Eras Tour that would definitely go and see her. Even more so now that she has hits like Nonsense/Feather/Just Cause I Like A Boy and smash hits Espresso/Please x3 in her hands in the span of one year. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

OMGGG I RSVPed. I am NOT ready for this Ticketmaster situation tho. The locals are gonna be swarming!

Edited by Walk_Away21
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

I RSVD's for 3 dates :jonny6: I just know this is about to be a blood bath

Link to comment
Share on other sites

rsvp'd for atlanta :jonny5: can't wait for this 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Nico Robin said:

um europe dates to  follow I guess?

US acts usually announce America first and Europe/rest of the world later

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

not her getting 2 hits and thinking people will pay arena prices to go see her :deadbanana2:

  • Haha 6
  • Thumbs Down 8
Link to comment
Share on other sites

Where t f is Europe ? 

 

Link to comment
Share on other sites

OMG an arena tour?! She's literally coming 10 minutes away from me on my birthday on October 14th :duca:

Link to comment
Share on other sites

Girl, she won't sell out one arena show. She is not a MPG and does not have a big fanbase. She is a two hit wonder and needs to tour theatres and build a bigger fanbase with more hits. It will be funny to witness all the empty seats I guess

  • Haha 4
  • Thumbs Down 4
Link to comment
Share on other sites

My date says cheapest ticket is $29.50... I will probably try getting a nosebleed, why not :fan:

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Bumba said:

Girl, she won't sell out one arena show. She is not a MPG and does not have a big fanbase. She is a two hit wonder and needs to tour theatres and build a bigger fanbase with more hits. It will be funny to witness all the empty seats I guess

She already did a theatre tour with her last album and the two legs were absolutely sold out within 5 minutes. Why wouldn't she fill out arenas when she's the moment and have like 80% more popularity and demand now? You are all talk without any clue about her career and it shows.

 

she already has 5 albums and secured a very loyal fanbase to her name, so she'll be fine with them selling the half of the arenas of all dates with the fans she did previous to the breakthrough so it must be fun to see you are wrong once again

Edited by Julia Fox
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

I remember when I saw her in a tiny venue during the Singular tour :fan:

I will be there!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

People forget she's been doing this for awhile now. Emails I Can't Send did really well with significantly more dates and they ended up adding more and more. This is gonna smash. :clap3:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.