Jump to content

Katy caught following alt right account


Sugden

Recommended Posts

2 minutes ago, IBeMe said:

ironically if this catches steam it might actually help her :skull: 

a morgan wallen tease

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • IBeMe

    5

  • ChapelHooker

    3

  • nadiamendell

    3

  • KatyPrismSpirit

    3

3 minutes ago, Vixen Eyes said:

WTF?!? not her liking a post saying "two bombs wasn't enough" about Hiroshima and Nagasaki.... :skull: wtf is going on

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

I mean, are we surprised? Didn't she also endorse a Republican for public office a short while ago? :celestial5:

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, IBeMe said:

WTF?!? not her liking a post saying "two bombs wasn't enough" about Hiroshima and Nagasaki.... :skull: wtf is going on

it's getting weird…

 

she didnt like that post but the account she follows did post it

Edited by KatyPrismSpirit
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, IBeMe said:

WTF?!? not her liking a post saying "two bombs wasn't enough" about Hiroshima and Nagasaki.... :skull: wtf is going on

I don't see her in the list of users who liked that post, but why is she following this account :deadbanana4:

I was gonna assume it was a private account you have to follow to see the posts of, so she followed to see posts her friends DM her, but it's public :toofunny3:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, KatyPrismSpirit said:

a morgan wallen tease

Exactly :deadbanana2: this may help but not if she is releasing a "woke" anthem like Women's World. Mixed messages galore with this girl :toofunny3:

Just now, KatyPrismSpirit said:

it's getting weird…

yeah that shook me ngl lol

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, SweetOreosOfHeaven said:

she thought they meant Witness and Smile

lemme get out of this thread :deadbanana4:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, SweetOreosOfHeaven said:

she thought they meant Witness and Smile

Oh my God- :hoetenks::hoetenks::hoetenks:

Link to comment
Share on other sites

That cybertruck that the alt-righter, Elon Musk, 'gifted' her is starting to make a lot more sense

 

:suburban: 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Just now, fijitears said:

That cybertruck that the alt-righter, Elon Musk, 'gifted' her is starting to make a lot more sense

 

:suburban: 

Other things becoming clearer: her tweets going mega viral when we all know she's been flopping for a decade now. Elon has his Aryan princess after all :suburban:

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, SweetOreosOfHeaven said:

she thought they meant Witness and Smile

spacer.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

she really knows how to kill the hype

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Wait not Lana's ex following this account too :rip: 

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

This era being over before it even started :rip:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stan world cares about this

The GP doesn't. When will ATRL learn 

  • Like 1
  • Thumbs Down 3
Link to comment
Share on other sites

Adult Human Female's World coming soon because woke 

  • Haha 10
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Digitalism said:

Stan world cares about this

The GP doesn't. When will ATRL learn 

Liking a picture calling for the destruction of a whole region is a PR disaster especially if this reaches Twitter and TikTok :rip: How is that justifiable on any level?

Edited by Gwendolyn
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, SweetOreosOfHeaven said:

she thought they meant Witness and Smile

Blue Banisters - Pre-Release Thread: OUT October 22nd, 2021 - Page 762 -  Retired Pre-Release Threads - LanaBoards - Lana Del Rey Forum

Link to comment
Share on other sites

I just know she saw how everyone don't give a sh** about her "CoMeBaCk oF tHe CeNtUrY" and now she's enraged:bibliahh:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

She didn't "like" those posts though. 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, BryceG said:

They're friends it seems.

That's worse

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.