Jump to content

Ellie Goulding - 'Higher Than Heaven'


BlackoutZone
 Share

Recommended Posts

So excited for this album! Everything sounds so good and fresh! I wonder what the next single might be

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 659
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Supervillain

    42

  • Delirious

    55

  • Something

    40

  • lola4789

    35

Just now, Supervillain said:

Wtf is this

 

 

Lmao it’s from a musical kinda thing 😂😂

Link to comment
Share on other sites

On 11/23/2022 at 3:40 AM, Delirious said:

All by myself is flopping aka the last hope of a hit

Literally just two pages ago they said the radio & streaming was doing great numbers? What went wrong? :rip:

Link to comment
Share on other sites

This is a smash album, waiting to happen!

Link to comment
Share on other sites

It's interesting that she works on the album since 2021 or before, maybe mid 2020 but the album have old songs, maybe before Brightest Blue 

 

What were the old songs? She reworks them or have sense with the sound of the project? It's interesting for knowing the history behind the project... 

 

Nevermind, the album sounds incredible 😍

Link to comment
Share on other sites

This sounds like it’s gonna be amazing ! I hope there’s a deluxe ! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, FallingFromCloud9 said:

I hope there’s a deluxe ! 

the deluxe is dropping same day as the standard, but yeah knowing her we'll get a re-issue in a few months

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Baby Blue said:

the deluxe is dropping same day as the standard, but yeah knowing her we'll get a re-issue in a few months

Is the tracklist she posted for the deluxe or standard ? 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, FallingFromCloud9 said:

Is the tracklist she posted for the deluxe or standard ? 

deluxe, it has 16 songs, the standard has 11

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Power love said:

Literally just two pages ago they said the radio & streaming was doing great numbers? What went wrong? :rip:

It's still doing good lmfao my bad. It rose on Spotify charts in Netherlands and Belgium today.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Baby Blue said:

the deluxe is dropping same day as the standard, but yeah knowing her we'll get a re-issue in a few months

She’s not had a proper album re-release since 2013.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, WyldChyld said:

She’s not had a proper album re-release since 2013.

she's only released 2 albums since then, one was already long enough (22 tracks) and the other one had a Side B 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Baby Blue said:

the deluxe is dropping same day as the standard, but yeah knowing her we'll get a re-issue in a few months

Lower than hell is coming 

Link to comment
Share on other sites

every teased song is better than the singles. Higher Than Heaven, Just for You, Tempation, Tastes Like You ARE IT! Finally an amazing album from her. There's zero skip. I didn't expected that. And she release this beautiful body of work on my birthday!

It should be:

 

lead single: Just for You

second single: title track

third single: Tastes Like You

at least! 

Edited by paradisedarkness
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Baby Blue said:

deluxe, it has 16 songs, the standard has 11

YESSSSSSSSS I TRUST YOU!!!!:jonny6:

 

Also that reminds me, ineed to order the picture disc ASAP before it expires

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Delirious said:

YESSSSSSSSS I TRUST YOU!!!!:jonny6:

 

???

 

8 minutes ago, nathanspears said:

Which song is this?

Nothing on the standard/deluxe (tg, sounds terrible)

Edited by ahauntingnearu
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, ahauntingnearu said:

Nothing on the standard/deluxe (tg, sounds terrible)

I love it :noparty:

Link to comment
Share on other sites

I've been trying to think what the melody in Intuition reminds of me but it's Ellie herself nn

 

"Not one bone in your body good enough for me" in Something In The Way You Move

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...