Jump to content

Beyoncé


Kisuke
 Share

Recommended Posts

8 hours ago, king_queen said:

Imagine Beyoncé celebrating her beloved, late Uncle Johnny by putting on a performance in a city where homosexuality is punishable by death
 

Just imagine :cm:

Honestly, not hard to imagine, this doesn’t sound unlikely at all unfortunately lol

 

7 hours ago, Shinning said:

She deserves to be dragged if this is true. She has enough money.

And Kinda this…

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 48.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Devin

    3019

  • ShouldersSideways

    2494

  • *-ChriZ-*

    1914

  • Mitsouko

    1360

13 minutes ago, Anvarie said:

Dubai is obviously to help pay for the expensive reshot Ren visuals :giraffe:

Exactly. Economic queen, hope she goes all out of true :celestial:

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Bicassie said:

Is it safe to say visuals are scrapped entirely…

It’s giving Formation World Tour DVD teas atp

 

But diff is,  i don’t think FWT DVD was ever planned to be released no? Like she never said it would be available for streaming/sale

Link to comment
Share on other sites

Can y'all wait for a rumor to be confirmed before starting to drag her name for nothing? Are y'all really fans? for god's sake! That woman is at home minding her business, they use her name for clicks everyday and yet y'all believe every rumor like it's gospel. That place probably wants people to know their hotel exist and are using Bey's name to do it. If her team did not confirm, why are you acting like it's a done deal? 

 

insanity.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, jane said:

Can y'all wait for a rumor to be confirmed before starting to drag her name for nothing? Are y'all really fans? for god's sake! That woman is at home minding her business, they use her name for clicks everyday and yet y'all believe every rumor like it's gospel. That place probably wants people to know their hotel exist and are using Bey's name to do it. If her team did not confirm, why are you acting like it's a done deal? 

 

insanity.

She deserves some backlash just because #justiceforhive :fan:

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, *-ChriZ-* said:

She deserves some backlash just because #justiceforhive :fan:

what will that do? it sure wont make her release anything even more so the fans will lose not her. she never gave a **** about any damn rumor.

 

I just find it annoying people are already starting their fake outrage and debates over something not confirmed. Go enjoy the holidays and leave the woman alone.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, SashaDevachelli said:

Never Gonna Love Again was that snippet Boots played in the car a while back, isn’t this a lemonade outtake?:jonny5: Keep the leaks coming:jonny5:

 

Was twitter where it did the rounds? 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Iaintsorry said:

But diff is,  i don’t think FWT DVD was ever planned to be released no? Like she never said it would be available for streaming/sale

She filmed every single show, it wouldn’t take much to cut it up on Blue’s iPad and slapped on that grainy filter she loves so much. 
 

Ugh, we bitched so much about that shitty filter and monotone poems and now we don’t even get that. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, *-ChriZ-* said:

She deserves some backlash just because #justiceforhive :fan:

Right!? I hope the twins mess up her Christmas or something. They open the presents early and spill eggnog on her hair. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bandito said:

So what do we think about the two songs that leaked? Never Gonna Love Again is my fave.

And All Alone sounds just like the sultry James Bond track we've been begging for since 2012. NGLA is experimental in typical boots fashion, and i love the extended bridge section of the snippet but the lyrics in the beginning are a little contrived

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, AxelFox said:

I can't believe it took this long for a publication to finally get it RIGHT 

he's def BeyHive, the guy that runs that website. we stan Hive in STEM!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, jane said:

what will that do? it sure wont make her release anything even more so the fans will lose not her. she never gave a **** about any damn rumor.

 

I just find it annoying people are already starting their fake outrage and debates over something not confirmed. Go enjoy the holidays and leave the woman alone.

No one is dragging her yet. People are allowed to discuss rumors and say how they'd feel. 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, BeyBronts said:

I am going to be seriously disappointed if she performs in Dubai. What a mess :!ohno:

She has fans there too. 

Link to comment
Share on other sites

Dubai isn't Qatar or let alone Saudi Arabia. They have a pretty vibrant gay community.

 

And ultimately, Bey doesn't owe her gay fans anything, as morbid as that sounds. She has never been a "gay advocate" and doesn't try to. She is simply a woman with a large gay fan base who she loves and supports, but that's about it. I would not be surprised nor disappointed in her accepting a cheque from a semi-homophobic country.

 

If she managed to somehow escape literally crossing server strike lines to enter her Oscars after-party, this potential controversy won't harm her...

Link to comment
Share on other sites

LOVED the lil snippy I just heard. I would love two more albums of Beyonce going FULL experimental like this. Hope that act 2 is lined up for spring 2023 after the grammys

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, PrettyHurts said:

The Dubai thing sounds true. They have a date and everything. It’s a new hotel, probably backed by billionaires, and 20m is certainly enough to get Bey interested, especially if the performance is only an hour. 
 

I only hope it will be live-streamed/taped for fans and not exclusive to rich people 

Beyoncé will possibly do a post about it like that fancy Indian wedding she did. But that was only after the pics leaked. You know she likes to scoop the scoopers 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...