Jump to content

Doja Cat - 'Planet Her'

Topic will be automatically locked at 11:00 PM


dangerousalex
 Share

Recommended Posts

:rip:

 

i have to agree tho. 

 

where is the news and the media.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • professor2000

    261

  • dabunique

    522

  • dangerousalex

    494

  • AMX

    135

3 hours ago, dangerousalex said:

You Right was a horrible single choice to release with the album, it’s just so much more mellow than other songs. If it was released on itself before the album it would’ve been an entirely different story. I think that’s the problem

absolutely, a bad label-fueled move. when label execs see a room for a large feature they are somehow always sure that it'll work but in reality the song is so much more important for someone who has proven that she's able to smash on her own. a terrible move.

they should've either done what you've suggested or waited for the fall and release this as a remix and should've put the solo version on the album, but that conflicted with his new album schedule so that sadly wasn't an option.

Link to comment
Share on other sites

You right is still getting good updates on Pop radio I don't think we should consider it "over" yet. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, dangerousalex said:

 

MY BRAND :WAP:

She looked so fine UGH

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, makeme said:

You right is still getting good updates on Pop radio I don't think we should consider it "over" yet. 

yeah and it's #18 on both AM + Spotify US

def not flopping

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, dangerousalex said:

:bibliahh::toofunny2:

It’s going #1 in the fall…watch.  Lol.  
 

But seriously, I agree this would’ve worked better in the fall.  Not in the dead middle of summer when people trying to shake they asses lol.  
 

We need a “we outside” type anthem.  Lol.  
 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, istan4badgalriri said:

yeah and it's #18 on both AM + Spotify US

def not flopping

I think we got spoiled with KMM instantly smashing.  I think it’ll eventually peak Top 10.  But they need to start thinking about the next move NOW.  

Link to comment
Share on other sites

Time to push summer smash Get Into It. Massive video, remix, tik tok challenge etc. 

Link to comment
Share on other sites

she really won't do anything lol... no talkshows or performance in almost 1 month of the Planet Her release

 

Link to comment
Share on other sites

they're taking "You Right" out of Playlists and putting Ain't ***t 💀💀 what a dumb move

 

Hot Hits Australia #6 Aint **** (NEW)

You Right OUT

Hot Hits New Zealand #8 Aint **** (NEW)

You Right OUT

Hot Hits Indonesia OUT. You Right

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, professor2000 said:

It’s going #1 in the fall…watch.  Lol.  
 

But seriously, I agree this would’ve worked better in the fall.  Not in the dead middle of summer when people trying to shake they asses lol.  
 

We need a “we outside” type anthem.  Lol.  
 

 

exactly. definitely a wrong choice for the occasion. 

Link to comment
Share on other sites

  • #FreeBritney Activist

Her team must be like…. What song should we focus now :dies:  

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

AM US:

 

18. Need To Know

19. You Right 

 

I can't at album tracks slaying as hard as weeknd featured second single :toofunny2:

Link to comment
Share on other sites

Not Need To Know and Ain't Sh!t doing better than You Right :ahh:  But yeah I think it'll probably rise in the Fall, it's not suitable for Summer IMO. 

 

We need tour dates :giraffe:

 

Edited by Billionaire
Link to comment
Share on other sites

  • #FreeBritney Activist
1 hour ago, Jolin Tsai said:

Ain't **** is on TTH now:chick2:

:gaycat6:   this era is soo messy!!!

 

Anyway watch this stay at #2 for another week Pop Smoke probably be #1 this week

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Jolin Tsai said:

Ain't **** is on TTH now:chick2:

her Dark Horse moment, I still can't see it being played on radios though. A radio edit will take all the life out of it. 

 

6 hours ago, Billionaire said:

 

We need tour dates :giraffe:

 

Also this. @professor2000can you tell us anything if these are being worked on or something. :celestial5:

 

and where are the vinyl pre orders

Link to comment
Share on other sites

"Need to Know" has been slowly climbing back up this week and will pass "You Right" pretty soon :toofunny2:

Link to comment
Share on other sites

I'm finally doing updated chart runs for the era and I just noticed You Right is BELOW Kiss Me More in the UK. KMM has already been effected by ARC so this is not good...

 

 

Link to comment
Share on other sites

I'm not going to track chart runs in countries her singles/albums are doing mediocre in unless yall want me too. Looks like aint **** is rebounding in the UK while You right is dropping. The album is holding very well in the anglosphere + certain parts of Europe.

 

Kiss me more

US: 7 - 8 - 6 - 5 - 5 - 10 - 8 - 7 - 7 - 4 - 4 - 3 - 4
UK: 10 - 9 - 6 - 3 - 3 - 3 - 5 - 3 - 3 - 3 - 4 - 14 - 20 - 25

Ireland: 9 - 9 - 8 - 4 - 2 - 3 - 5 - 4 - 3 - 2 - 2 - 3 - 13 - 15 - 21

Canada: 7 - 7 - 6 - 5 - 5 - 5 - 8 - 5 - 5 - 5 - 6 - 6 - 7
Australia: 10 - 8 - 5 - 2 - 2 - 3 - 4 - 2 - 2 - 2 - 2 - 3 - 4 - 5
New Zealand: 6 - 5 - 2 - 1 - 2 - 2 - 2 - 2 - 2 - 3 - 2 - 3 - 4 - 5
Norway: 16 - 15 - 4 - 5 - 4 - 4 - 7 - 5 - 6 - 8 - 9 - 11 - 11 - 11
Denmark: 25 - 12 - 6 - 5 - 5 - 6 - 4 - 6 - 7 - 9 - 13 - 16
Finland: 18 - 13 - 8 - 4 - 4 - 3 - 13 - 11 - 15 - 14 - 16 - 18
Netherlands: 54 - 38 - 23 - 14 - 10 - 8 - 11 - 9 - 7 - 7 - 8 - 9 - 9 - 13

 

You Right (Dropping like a rock)
US: 11 - 13
UK: 9 - 15 - 27
Ireland : 11 - 14 - 25
Canada: 10 - 12
New Zealand: 6 - 9 - 17 
Australia 11 - 12 - 21

 

Ain't **** 
US 24 - 41
UK: 29 - 43 - 38
Ireland: 26 - 34 - 28
Canada: 27 - 32
New Zealand: 18 - 18 - 19

 

Planet Her 
US: 2 - 2
UK: 3 - 3 - 5
Ireland: 4 - 4 - 4
Canada: 2 - 2
New Zealand: 3 - 2 - 2
Australia: 3 - 3 - 3
Norway: 3 - 3
Netherlands: 7 - 6 - 10
Sweden: 11 - 9

Edited by makeme
edit again
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...