DesiredConsternation

Has positions grown on you

Recommended Posts

DesiredConsternation

For me it surprisingly has :omg: I now enjoy every song :giraffe:

Spoiler

except west side of course

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
issgouding

expect the title track

it's so bad it's keep getting worst after every listen

Share this post


Link to post
Share on other sites
simplywohoo

the album nah

the single definitely :jamming:

Edited by simplywohoo

Share this post


Link to post
Share on other sites
iamluisfelipe

no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lost In Paradise

No I don’t think anyone will remember it in 5 years

Share this post


Link to post
Share on other sites
wxvii

I enjoy every single song but Shut Up

Share this post


Link to post
Share on other sites
DesiredConsternation
Just now, wxvii said:

I enjoy every single song but Shut Up

notchu telling me to shut up. hope it was worth the WP :giraffe:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ryuuchan_X

Yeah. I thought it was mediocre at first, but now i'm actually liking some of the songs. 

 

I like Positions, Six Thirty, West Side, and Pov. Everything else is trash. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ADMKHN

The only song I dislike is 34+35. I cannot get into that song. West Side slays, by the way. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Both Sides Now

Unfortunately no. I kinda hate it :chick1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sweet Sexy Savage
33 minutes ago, DesiredConsternation said:

For me it surprisingly has :omg: I now enjoy every song :giraffe:

  Reveal hidden contents

except west side of course

 

Same :ahh: I always skip west side too.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hidden

Only the song got better. I haven’t listed to the album more than once
 

tbh.. nobody asked for this album. Nobody is gonna remember it in a year 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zasderfght

I have to laugh. We're all in agreement the album got worse. It's still not bad. It's just very meh, especially compared to Sweetener and Thank U, Next. I still listen to Nasty, Positions, Off the Table, and Just Like Magic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roonex

No... and this is coming from an Ariana STAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
PFRR

Horrible album but probs not as bad as Sweetener

Share this post


Link to post
Share on other sites
okbyefornow

i always loved it but yes, it sounds better than the first time. i still enjoy every track. i love the album so much

Share this post


Link to post
Share on other sites
brooklyndaddy

No, it's still bland 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jay T
3 minutes ago, zasderfght said:

I have to laugh. We're all in agreement the album got worse. It's still not bad. It's just very meh, especially compared to Sweetener and Thank U, Next. I still listen to Nasty, Positions, Off the Table, and Just Like Magic. 

Y’all have got to stop overeating tf out of thank u, next. There isn’t a single song on that album better than POV or my hair .... the only highlight on that album is needy ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jay T

Anyways yes positions  is aging better and better as the days go by and now I’m whole heartedly supporting her and hoping for more success. 

 

Safety net , My hair & off the table >>> 

34/35 is lowkey not a good song but it’s a bop . It shouldn’t have been a single 

Share this post


Link to post
Share on other sites
okbyefornow
6 minutes ago, zasderfght said:

I have to laugh. We're all in agreement the album got worse. It's still not bad. It's just very meh, especially compared to Sweetener and Thank U, Next. I still listen to Nasty, Positions, Off the Table, and Just Like Magic. 

who is we? i guess you're just talking about a bunch of sw*ft**s and s*l*n*t*rs who hates ariana and didn't even bother to play the album fully.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Booyah

The single is my jam now but the album is still no :stare: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
One Rude Boy

34+35 is kinda my bop rn but other than that I haven’t revisited

Share this post


Link to post
Share on other sites
thedamnking

No, actually the album only gets more generic and lacking originality each time I listen to it, the only songs I really like are pov, safety net, off the table and west side

Share this post


Link to post
Share on other sites
DesiredConsternation
26 minutes ago, Both Sides Now said:

Unfortunately no. I kinda hate it :chick1:

even the whistle register on my hair and nasty :chick3:

Share this post


Link to post
Share on other sites