MP2K

MTV’s The Challenge: S36 Speculation

Recommended Posts

Miles.

CT's partner is Big T lmao.  So I think we can assume that Natalie's partner is Devin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
C.Damen
24 minutes ago, Attitude said:
  Hide contents

Omg poor Natalie. :skull:

 

Spoiler

I'm surprised people are sleeping on Lolo and Nam.

 

:dies:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
lillavend3r

Liv from Shipwrecked OUT. First rookie girl

Share this post


Link to post
Share on other sites
lillavend3r

Ashley eliminated by Natalie

:emofish:

Nicole DQ'ed due to injury

Wes eliminated by Devin:dies:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stevie
17 minutes ago, lillavend3r said:

 

  Hide contents

Ashley eliminated by Natalie

:emofish:

Nicole DQ'ed due to injury

Wes eliminated by Devin:dies:

 

At least Ash got eliminated by a true beast.



 

I'm pissed Nicole got DQ'd. I was hoping somebody demolished her ass in an elim, it's what she deserves.

 

Wes is looking like a clown these days.

Share this post


Link to post
Share on other sites
C.Damen
8 hours ago, Stevie said:

 

  Hide contents

At least Ash got eliminated by a true beast.

 

 


 

I'm pissed Nicole got DQ'd. I was hoping somebody demolished her ass in an elim, it's what she deserves.

 

Wes is looking like a clown these days.

 

 

Spoiler

And you have the audacity to call Laurel a clown.

 

Well she is one, but still.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
lillavend3r

Apparently Kam betrayed Ashley, spoiler team were giving hints on that + Ashley throwed shade at someone on her ig stories talking about real friendships. Kam is OVER!

:angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stevie
32 minutes ago, lillavend3r said:

 

  Hide contents

Apparently Kam betrayed Ashley, spoiler team were giving hints on that + Ashley throwed shade at someone on her ig stories talking about real friendships. Kam is OVER!

:angry:

 

It looks like Leroy and Kam really came to win this season. Seems like they went against the champs. If they came for Wes & CT like they allegedly did Ashley, I'm not even mad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lillavend3r
18 minutes ago, Stevie said:

 

  Hide contents

It looks like Leroy and Kam really came to win this season. Seems like they went against the champs. If they came for Wes & CT like they allegedly did Ashley, I'm not even mad.

 

she better win since she's doing the most, otherwise she'll be clown of the year.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lillavend3r

Share this post


Link to post
Share on other sites
lillavend3r
1 hour ago, lillavend3r said:

 

  Reveal hidden contents

 

 

 

The house votes the other person in. And Liv was DQ'ed due to injury, two girls down over injuries omg!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stevie
4 hours ago, lillavend3r said:

 

  Hide contents

 

 

 

Oh wow, oh wow. :jonny2:

 

Finally an interesting format again.

Share this post


Link to post
Share on other sites
C.Damen

 

King still looks good.

 

:jonny:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
C.Damen
Spoiler

Nelson is out......

 

………….

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stevie
13 hours ago, C.Damen said:
  Hide contents

Nelson is out......

 

………….

Omg what is going on. I thought he was in the majority alliance.

 

I blame the stupid red skull twist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Attitude
Spoiler

Darrell took him out. I just know it. :lmao:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
C.Damen
8 minutes ago, Gwegend said:

I...

 

can not believe queen Natalie Anderson is on this!!

She's gonna be in the movie as well?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gwegend
5 hours ago, C.Damen said:

She's gonna be in the movie as well?

Lmao no !! On the challenge! She’s a survivor legend

Share this post


Link to post
Share on other sites
andresg770
13 hours ago, Attitude said:
  Hide contents

Darrell took him out. I just know it. :lmao:

 

 

 

The ordacity...

Share this post


Link to post
Share on other sites
lillavend3r

Ashley & Nelson are back as a twist lmaoooooo 

:fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Attitude
20 minutes ago, lillavend3r said:

 

  Hide contents

Ashley & Nelson are back as a twist lmaoooooo 

:fan:

 

Spoiler

Here for Ashley taking her revenge on Kam and teaming up with Natalie. We love a couple of millionaires. :jonny5:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
C.Damen
Spoiler

Not Wes getting shafted again.

 

Exes 2 anyone?

 

:rip:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
andresg770
27 minutes ago, lillavend3r said:

 

  Reveal hidden contents

Ashley & Nelson are back as a twist lmaoooooo 

:fan:

 

Damn, I should've saved my "the ordacity" comment for now  :grump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dax
Spoiler

The twist better not be a Redemption House cuz...:biblio:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites