Jump to content

K-Pop Thread 2018-2019


ATRL Feedback

Recommended Posts

  • Replies 122.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Halien4Life

    6829

  • Xalric

    5968

  • 2NE1Kmagic

    4039

  • Soobin

    3352

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, Chemist said:

Sounds like another trash + ten is excluded (:deadbanana2:)

ย 

Next

ย 

It sounds excellent and you can feel the DBSK vibes.

Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Ketchup said:

The sound effects 0:18 forward sound TRAGIC ughย let me not give up hope for the best unit

Link to post
Share on other sites
HolierThanThou
Just now, Inspirit said:

NCT Dream is the unit I'm the most excited for, they always deliver quality pop music.

This is kinda the tea. They have yet to top My First And Last - visually, dance-wise, song-wise, sales-wise etc

Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Ketchup said:

Happy birthday to Jaehyun my Valentineย :heart2:

ย 

DV63hRpVwAEm8gf.jpg

Happy Birthday king #2 :heart2::heart2:

ย 

---

ย 

Didn't really like the teaser tho :chick2:

Link to post
Share on other sites

I don't know what to think about that 'Boss' MV teaser though. Visuals are on point but it looks like a mix of Limitless and Cherry Bomb, perhaps is it the same MV director ? I was expecting something a little bit different, more audacious.

Edited by Inspirit
Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Rookie! said:

I blame Wonpil tbh.

ย 

ย 

ย 

I don't know why they want to include Winwin in everything. They probably have him an echo of a word Taeyong rapped.

:rip:ย 

ย 

I'm living for the new NCT era

Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, DayByDay said:

Didn't this have like tonnes of comments....where did they go?

Gone Not Around Any Longer.mp4

Edited by Guero
Link to post
Share on other sites

Can we pls all take a moment to appreciate that Taeyong looks like a god in the teaser?

ย 

9922A1505A83026802AFBF

Link to post
Share on other sites

I CAN'T BELIEVE TEN IS NOT IN NCT U. :jonny5:ย 

ย 

Why, SM, just give the boy a chance. :jonny5:

ย 

At least my hubby Jaehyun looks super hot and the song sounds like it's gonna be FIRE!

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
ร—
ร—
  • Create New...