Jump to content

Upcoming Releases | H.E.R.


World Eater

Recommended Posts

L A N D

Camilo, one of latin america's BIGGEST (and the most annoying btw) pop stars released his album "Mis Manos" today too.

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 777
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • World Eater

    132

  • jakedavis1994

    45

  • Vxspertine

    26

  • theblackestday

    21

Price88

Why is drake releasing another ep when he released a single previously that was supposed to be the lead? I don’t get why people get so hyped when he drops. It’s not like he grows with his music or that he brings anything special. It’s the same boring style and sound he’s been using for what ten years now? Poor Zara though, I really thought WOW had enough steam to get her back in the spotlight. But even with its popularity, she still couldn’t bubble under. TAL isn’t going anywhere either despite having young thug on it that has been dropping hit after hit. I just feel her career is pretty much done for as far as having huge hits like never forget you. She may fare well overseas though. 

Link to post
Share on other sites
jakedavis1994

Natalie Bergman ~ Mercy (May 7th)

Billie Marten ~ Flora & Fauna (May 21st)

Link to post
Share on other sites
World Eater
On 3/8/2021 at 10:47 PM, jakedavis1994 said:

Natalie Bergman ~ Mercy (May 7th)

Billie Marten ~ Flora & Fauna (May 21st)

done, always appreciate your help!

Link to post
Share on other sites
jakedavis1994
55 minutes ago, World Eater said:

done, always appreciate your help!

Youre welcome x

Link to post
Share on other sites
World Eater
3 hours ago, freejodi said:

Rochelle Jordan - Play With The Changes (April 30th)

omggg perched, I just listened to 1021 for the first time literally two days ago

Link to post
Share on other sites
freejodi
1 hour ago, World Eater said:

omggg perched, I just listened to 1021 for the first time literally two days ago

Ngl this new stuff is definitely not up to par with 1021 but i'm still excited 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
L A N D

I'm gonna post some releases maybe no one will care but I think they could be useful in some kinda way.

 

Colombian super star pop band Piso 21 just released a new album called "El amor en los tiempos de perreo"

Spoiler

 

 

 

Spaniard new comer Javy Ramirez released his debut album "Lo Que Nunca Te Pude Contar"

Spoiler

 

 

 

Some future releases:

 

Alba Reche - La Pequeña Semilla (March 26th)

Love of Lesbian - V.E.H.N (April 16th)

Zahara - PUTA (April 30th)

 

Link to post
Share on other sites
DemiLovato

Dancing with the Devil (single) - March 26

 

Dancing with the Devil...The Art of Starting Over (album) - April 2nd

Link to post
Share on other sites
KingJay
On 3/5/2021 at 4:44 PM, L A N D said:

Camilo, one of latin america's BIGGEST (and the most annoying btw) pop stars released his album "Mis Manos" today too.

 

 

 

 

He's so cute to me, and has this charm about him idk.

Link to post
Share on other sites

Album: Beachy Head by Beachy Head, out April 30th. 

Thread: 

Thanks in advance. :heart2:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
World Eater

i love how this thread has been up for over four years and y'all still be here asking to include the singles :rip:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Ang3lus

NoMBe just released his second album Chromatopia this Friday May 7th.
 

 

Link to post
Share on other sites
World Eater

gonna update over the weekend, sorry for the delay~

Link to post
Share on other sites
Park Jinyoung

John Mayer - Sob Rock. 
July 16

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
artangel

Jessie Ware, Marina and Slayyyter all releasing brilliant material this week ahhhh :jonny5:

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...