Chris Pratt separating from Anna Faris

239 posts in this topic

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg what

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

You can cry in my shoulder daddy:gaycat4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was just talking the other day about how i thought this would happen soon. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes daddy she ain't deserve the thiccness

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG SAD! I'm available though, daddy. :gaycat3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Love is dead :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

noooooo i loved them together so much :weeps:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf....but at the same time i kinda expected it

Share this post


Link to post
Share on other sites

We can finally be together :cm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitch WHAT?!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, ShouldersSideways said:

I was just talking the other day about how i thought this would happen soon. 

I feel something off too for some reason idk why

Share this post


Link to post
Share on other sites

They were such a cute couple :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No :weeps:

 

This is so weird, I was just watching Mom yesterday, thinking about how much of a cute couple they are and hoping they stayed together.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just saw his post on fb, that sucks :'( 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, ArianadelRey said:

You can cry in my shoulder daddy:gaycat4:

 

Just now, DAP said:

We can finally be together :cm:

Not happening. :spin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is sad.  They were a beautiful (and funny) couple.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO F*CKING WAY

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, mandomantecado said:

 

Not happening. :spin:

Ho pls, take your ass to the back of the line :cm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOOOOOO I was just listening to Anna's podcast and loving them so much as a couple UGHHH :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lbr. He got too big and either cheated or wants an A list upgrade. Sad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

this is literally heartbreaking i love them both so much and they were so cute together :weeps:

Share this post


Link to post
Share on other sites