Jump to content
Condolences to our New Zealand & Muslim members affected by the Christchurch mosque shootings Read more... ×

149,491 posts in this topic

Recommended Posts

Black Jesus
4 hours ago, Lloyd Minaj said:

when do y'all think NM5 will be released? i'm hoping for a surprise summer release but chances of it being kept a secret are slim bc the barbz are always finding out s*** and leaking info

A surprise release would be tragic right now, IMO. She blew that chance with Queen, which I still don't understand why she didn't do it. She is going to need a very-scheduled release with a strong lead single plus promo to open with Queen-like debut numbers after everything that's happened. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
richa70
7 minutes ago, G.U.Y. Gaga said:

I feel like she doesn’t think anything was wrong with Queen so I dunno :rip: 

Which is annoying 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nicki Lewinsky
Posted (edited)
2 hours ago, G.U.Y. Gaga said:

I feel like she doesn’t think anything was wrong with Queen so I dunno :rip: 

She doesn’t. The bitch posted a video of her listening to Come see about me in the car while it was raining, she really thought she was being deep and meaningful with that horrid song :dies: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
richa70

Come see about me so basic 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lloyd Minaj

come see about me isn’t even that bad...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Delicious

people would probably like it more if she rapped verses for CSAM. kinda like what she with Right Thru Me 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lloyd Minaj

it’s kinda sad and pathetic how the other fan bases can’t stop talking s*** about the barbz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onikastan

I wish she would hire a photographer or at least let press get into shows when she brings out surprises for some type of coverage.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Solaris
15 hours ago, Delicious said:

original.gif

 

 

 

 

 

teabag-with-grey-label-top-view-isolated

 

>>>

:skull::skull: :skull: omg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Delicious
2 hours ago, Click Clack said:

He really is her very own Mr. Papers :rip: 

 

We’ll have our baby girl next year. 

pause that-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Click Clack
8 minutes ago, richa70 said:

Wooo i hates check it out but the first verse is a bopppp

 

 

Competition, why yes, I would love some :eli: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
richa70
2 minutes ago, Click Clack said:

Competition, why yes, I would love some :eli: 

9 years later....

 

 the SOUL she put in pink Friday wow 

Share this post


Link to post
Share on other sites
richa70

Can you imagine nicki lasted about 8 years as the main and only female rapper... tbh my ego would be HUGE if that was the case 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Delicious
14 minutes ago, Click Clack said:

I hope she doesn’t cancel today I heard there’s a lot of empty seats 

she won't cancel again lol, they'll probably just move people closer & curtain off areas

 

 

 

5 minutes ago, richa70 said:

Wooo i hates check it out but the first verse is a bopppp

 

 

i leave the rest just to collect interest
i mean interest
**** my nemesis
exclamation! just for emphasis!
& i don't sympathize! cause you a simple bihhh

 

:flame: 

 

this was the perfect pop crossover single & should've been way bigger, one of her most underrated pop bops.

Share this post


Link to post
Share on other sites