Jump to content

Taylor Debuts Pink Hair

14 posts in this topic

Recommended Posts

Her The Best Damn Thing era is coming

Share this post


Link to post
Share on other sites

Butterfly and PRISM teas, lemme stan a bit.

serving and giving the gays what they want

Image result for hottie walk gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

She looks incredible 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Came in here for full on pink, not some hiding pink highlights. :psyduck:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avril Lavigne impact on Taylor Swift continues :alexz2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Legendairy said:

Butterfly and PRISM teas, lemme stan a bit.

serving and giving the gays what they want

Image result for hottie walk gif

wow i just said in another thread that she's giving PRISM teas. it looks like pink hair, rainbows and butterflies are a thing now 👀

 

she looks good glad she dropped the snakes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 minutes ago, Oktober Knight said:

Came in here for full on pink, not some hiding pink highlights. :psyduck:

Lol right?

 

Her LOUD is coming....well maybe not LOUD but it could be like MID - VOLUME.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, lilostolemycoke said:

wow i just said in another thread that she's giving PRISM teas. it looks like pink hair, rainbows and butterflies are a thing now 👀

 

she looks good glad she dropped the snakes

tbh 👀 ngl. she looks good. 👀

Share this post


Link to post
Share on other sites

She's always so gorgeous, LOVE the colors and themes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Her legs :flame:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, RightAsRain said:

Lol right?

 

Her LOUD is coming....well maybe not LOUD but it could be like MID - VOLUME.

 

3 hours ago, lilostolemycoke said:

wow i just said in another thread that she's giving PRISM teas. it looks like pink hair, rainbows and butterflies are a thing now 👀

 

she looks good glad she dropped the snakes

+1 +1 (in the least shady way possible :eli:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

leegssss for dayyysssss 

Share this post


Link to post
Share on other sites

It‘s cute but  I need that fully red Bad Blood hair

Share this post


Link to post
Share on other sites