Jump to content
Condolences to our New Zealand & Muslim members affected by the Christchurch mosque shootings Read more... ×

Bridgit Mendler going to Harvard

62 posts in this topic

Recommended Posts

Metamorphosis

That’s incredible! Good for her!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jamesfog

Congrats :clap3:

 

Lemme stream Determinate, Ready Or Not, Hurricane, Atlantis, Do You Miss Me At All and Can't Bring This Down :katie2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kiiwii

wow, good on her :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DevinWylde

I knew that part of what's been delaying her music has been college, but I had no clue she was really shooting this far! Do we know what she's studying? Can you imagine being her, a law student/the best ex-Disney musician

Share this post


Link to post
Share on other sites
FrederickSpears

Wish she would have continued slaying us with bops, but so happy for her! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
britkneepopboi

happy for her but damn this means no album or music anytime soon :jonny: 

Nemesis was literally perfection, she deserved the attention that Hayley Kiyoko got.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beyonnaise

Ugh my queen :cries: What an intellectual

 

I hope she still makes music at some point. Nemesis EP was everything.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haus

harvard LAW?

 

 i had no idea she was a literal genius :jonny5: she must've included atlantis in her application

Share this post


Link to post
Share on other sites
James_Dean
12 minutes ago, Luma said:

i read Bette Midler :rip: well it's over

Same :foot:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Timber

Idk who she is, but Harvard Law is impressive. :eek:

 

Legally Blonde tease.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Archetype

Malia and I can give ha a nice tour when she gets back from her year off :cm:

 

Congrats!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Topaz

im happy and sad, she was building tracktion again with her new music, now its over.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahzark97

Congrats.:clap3: Hope she still releases music though :cries:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DougAF

This is sad, some of her music was really good.

 

Help pay her tuition girlies and stream her criminally underrated song

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DougAF

Mess at me going to look at her twitter and seeing that Dr Christine Blakey Ford is her aunt. :skull:

 

 

why can’t the GP take her or her family seriously :frown:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh My Gaga

Wow! Most stars could never! :keir:

 

She ain't no dumb blonde
She ain't no stupid Barbie doll
She's got her game on

Watch her, watch her, watch her prove you wrong. :jamming:

Share this post


Link to post
Share on other sites