Jump to content
Feedback Wanted in ATRL's First Townhall Read more... ×

109,218 posts in this topic

Recommended Posts

Seros
21 minutes ago, xrosup said:

XiaoJun a 5’7″ King

Same height as my Japanese fav :jonny5:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loyalty
2 hours ago, Kriis10 said:

 

This instrumental serving Russian Roulette, they're coming

Sounds like a bop, i would stan if they didn't have like 15 members

 

mLn9NSF.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sheegs
1 hour ago, M A R C said:

! Another fashionista in the making.

 

He's so big and long tho UGHH :drool:

 

tumblr_pku7nabUKJ1xy5vfko1_1280.pngtumblr_pku7nabUKJ1xy5vfko2_1280.png

Unff the ultimate alpha twink

 

GPq6BXn.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ethereal
1 hour ago, M A R C said:

! Another fashionista in the making.

 

He's so big and long tho UGHH :drool:

 

tumblr_pku7nabUKJ1xy5vfko1_1280.pngtumblr_pku7nabUKJ1xy5vfko2_1280.png

ugh what a man :smitten:  

Share this post


Link to post
Share on other sites
hindsight

XiaoJun's visuals were a ScaM

 

Lucas outsold

 

GPq6BXn.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cloudy

Love this Lucas stanning

 

GPq6BXn.gif

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2NE1Kmagic

omg lucas :jonny5: 

 

I can only admire how perfect he looks. Can’t thirst cause he looks like a BABY

Share this post


Link to post
Share on other sites
BlackAura
1 hour ago, Halien4Life said:

Girl

 

i need his wardrobe so bad

More like you need to be in his wardrobe so you can pop out when he falls asleep.

 

xCcK4hB.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Destiny Hope
21 minutes ago, 2NE1Kmagic said:

omg lucas :jonny5: 

 

I can only admire how perfect he looks. Can’t thirst cause he looks like a BABY

His face screams 'baby' but his body screams 'daddy'

Share this post


Link to post
Share on other sites
Halien4Life
19 minutes ago, BlackAura said:

More like you need to be in his wardrobe so you can pop out when he falls asleep.

 

xCcK4hB.gif

Well that too

 

ENuuFxD.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Halien4Life

Lucas is cute, i been saying

 

unlike TEN who basic fomo’s stay bandwagoning

 

ENuuFxD.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cloudy

Ikon really bombed huh? Winner really won

 

ENuuFxD.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cloudy

Btw they should be locked up for this

 

 

ENuuFxD.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
hindsight
Spoiler

 

my brother is 11 and looks a lot like Lucas, even his body-type is the same (he's v tall for his age)

meanwhile I'm here looking uglier than J-Hope :bibliahh: god hates me  

 

 

 

 

a classic

 

xrosup

Share this post


Link to post
Share on other sites
2NE1Kmagic

Gonna finally listen to Sappy

 

ENuuFxD.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cloudy
Just now, 2NE1Kmagic said:

Gonna finally listen to Sappy

 

ENuuFxD.gif

Don't.

 

ENuuFxD.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
hindsight

 

Jisus is such a goddess :deadbanana: 

 

SM's PR machine would make her the new IT girl so easily

 

ENuuFxD.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
2NE1Kmagic
3 minutes ago, Cloudy said:

Don't.

 

ENuuFxD.gif

I just did and

 

ENuuFxD.gif

 

its not bad per se but it's not great. The VIDEO THO! I'd love to work on a Red Velvet video, the post-production team probably feel like they're the sh*it when they hand SM the finished product

 

ENuuFxD.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
VJoker
50 minutes ago, hindsight said:

 

Jisus is such a goddess :deadbanana: 

 

SM's PR machine would make her the new IT girl so easily

 

ENuuFxD.gif

God they are all so beautiful

Cant relate:jonny:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Halien4Life

Is ANUS like the new FIXX (it Jisoos)

 

?

 

ENuuFxD.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kkamjong

 

First time finally watching this. I was intrigued until the breakdown. I'm so sick of these weak breakdowns for choruses that kill all hype. Other than that, I enjoyed it. I'm a little scared when they take off the masks it will be a sea of ugly though. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kkamjong

 

Hmm

 

I'm...into it. Not into the breakdown chorus...again, but well I like the MV and overall vibe of the song. I'll try and watch for them

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seros
8 minutes ago, Halien4Life said:

Is ANUS like the new FIXX (it Jisoos)

 

?

 

ENuuFxD.gif

Yes they're talented, give the gays all they want, have an interesting concept and release quality music

Seros

Stream the Bside of the year

 

Share this post


Link to post
Share on other sites